svaret på din fråga

Godmorgon! Härliga söndag är här. John kommer alldeles strax äntligen hem, känns som om han varit borta hur länge som helst. Han skulle köpa med lite nybakade frukostbullar på vägen så jag ska plocka fram lite pålägg nu och koka lite ägg så allt är klart för en riktig brakfrukost. Sen ska vi ut i det fina vädret! Har du ställt en fråga till oss på sistonde som du inte fått svar på? Voila!

Cissi om jazz:

Hej.
Jag bara undrar om du tar bort make up:en med något innan du rengör dig med clinigues tre stegs stystem? Och så vill jag passa på att säga att ni har den mysigaste bloggen :)
Trevlig kväll!
Hejsan Cissi! Jag använder steg nummer 1 som rengöring. Tack så mycket!

Julia om Glad fredag!:

lite små funderingar faktist, sätt en sådan pälsväst från zara. men mina funderingar är vad du har för storlek och hur lång du är, vore hjälpsamt med svar så vet jag kanske om en sådan skulle passa mig :) MVH
Hej Julia! I båda mina pälsvästa.r från ZARA fanns bara i storlek M (one size) och jag är 174 cm lång. Lycka till!

Karolina om hemma, påväg till hemma:

snygg stil båda två, Pratar du franska?

tack! Ja kanske inte helt perfekt men, ja.

bernt  om wook blev till pizza:

hvor er pizzeriaen? jeg og bor i montpellier, og jeg og vil ha pizza.

Pizzerian heter Le Valentino och ligger på parallelgatan till Rue Saint Guilhem mot Comedie hållet som heter Rue des balances. Längst ner i den lilla gränden. Hoppas du hittar dit för det var super gott!

Maja om en helt ledig torsdag:

är det wayfarer ifrån ray ban han har? grymma!

Fredde om en helt ledig torsdag:

Måste få veta vad John har för märke på sin solglasögon?!?!?! Dem ser helt perfekta ut!

solglasögonen kommer från ZARA.

Johanna om en helt ledig torsdag:

Hejsan! fin blogg ni har! vart kommer dina boots med wedge från? kram

Hejsan Johanna, de är från BATA.

Emelie Elisabeth om borttappad:

hanna! var kommer din jeansjacka ifrån? supersnygg! eller, det kanske är johns? just curious. :) kram!

Den är min:) Det är en Levis vintage. Köpte den i London förra våren på en secondhand butik i Covent Garden.

Anonym om rund under fötterna:

vilken storlek har du din skinnjacka i? :)

Storlek 36.

Sara om jazz:

åhh kan inte du ha en fråge stund, jag är så nyfiken , har tusen frågor till dig hanna!
Fråga på Sara!

Är det någon jag missat? Ställ den igen! Vi läser varenda kommentar och vi blir så glada varje dag av alla komplimanger och fina ord som ni överröser oss med, vi är smickrade! TACK!
Nähä nu ska jag försöka återskapa något i stil med brunchen på Johns födelsedag

fast riktigt så hungriga är vi nog inte.


Kommentarer
Postat av: Paula

haha oj, det där såg supergott ut!!

2009-03-08 @ 09:23:24
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Filmnörden

Oj, det där såg riktigt aptitligt ut.

2009-03-08 @ 09:33:12
URL: http://filmnorden.blogg.se/
Postat av: Fina

roligt att läsa lite frågor och svar :)

2009-03-08 @ 10:00:41
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Michelle

Hej! Jag måste bara säga att ni både har ubercoola stilar och jag är en liiiten gnutta avis på att ni bor i frankrike.. haha, där vill jag också bo när jag blir stor, paris vore absolut inte helt fel.

Jag ögnade precis igenom frågorna ovan och läste att du hade köpt din fina jeansjacka på en second-hand på Convent Garden i London. Jag skall nämligen till London bortåt påsk och undrar om det är någon butik/cafe/second-hand/ vad-som-helst som man absolut inte får missa. Tack!

2009-03-08 @ 11:05:47
URL: http://www.sofichelle.devote.se
Postat av: mr

super härligt blogg, fina kort och snygga kläder :D

varför bor ni i montpellier, eller alltså flyttade ni dit av någon speciell andledning? (:

2009-03-08 @ 11:08:05
URL: http://matildarosdahl.blogg.se/foto
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hur kommer det sig att ni bor i Frankrike?

2009-03-08 @ 17:31:03
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hur kommer det sig att ni bor i Frankrike?



2009-03-08 @ 17:32:18
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Maria

Jag undrar vad ni har för planer när ni kommer hem till Sverige igen - ska ni plugga, i så fall vad och vad skulle ni vilja jobba med i framtiden.



Jag undrar också varför ni överhuvudtaget vill flytta hem till Sverige igen?! Ert liv låter ju hur underbart som helst, jag skulle ha velat stanna i Montpellier..! =)



Till sist undrar jga hur bra franska du pratar? I stort sett flytande, är det typ franska steg 6, 7 på gymnasiet?

2009-03-08 @ 17:45:33
Postat av: ida

hejsan, jag ska åka till Paris i april och jag skulle bli jätteglad om ni ville tipsa om butier, gallerior och annat som man måste besöka? Gärna budgettips också :)

2009-03-09 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0