min födelsedag

innan jag klev in i lägenheten idag förmiddags kändes det som en helt vanlig dag. Mör och lite seg efter en 12 timmars bussresa. men så fort jag klev innanför dörren till vår boning byttes denna känsla ut mot att en härlig födelsedagskänsla tack vare allt jag möttes av! Hanna hade nämnligen fixat ihop världens heldag som rivstartade direkt! ett grymt uppvaktande och jag kände mig väldigt speciell efter min kära flickväns grymma planerande! 

först jag blev jag inledd med förbundna ögon i badrummet där jag möttes av en lapp där det stod att jag skulle ta en värmande härlig ducsh och att jag inte fick komma ut förrän dom sista förberedelserna var klara. när jag blev utsläppt möttes jag av en fantastisk söt och skönsångande skåning och ja må han leva. Jag fick ett par nya jeans, en biotherm-tvål och ett par sockar, svinbra! dessutom en enorm frukost som vore det ett lyxhotells. inte nåt saknades och mätta blev vi! Jag var lycklig men, mera skulle komma...

voila!



vi tog en promenad för att smälta all mat, här är dom nya jeansen!

vi tog på oss våra finaste söndagspromenadkläder










tre franska veteraner i en lika gammal citroen

när vi kom hem från promenaden blev jag återigen överraskad. den här gången av julmust kanelbullar och singoalla från IKEA. julmusten, en saknad vän...

        pyset                      lukten                      smaken

sen galamåltid! förrätt och vin

vår paradrätt, kyckling spenat soltorkad tomat-sås och pasta
efterrätt: kladdkaka

tack för en grymt härlig dag Hanna!
och tack till er som hört av er på alla möjliga sett, mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: ELIN L

how cute!

ni är så perfekta!

2009-03-08 @ 09:13:03
URL: http://soilkid.blogg.se/
Postat av: emma

åh vad gulligt! Ni verkar ha ett så fint & mysigt liv =)

2009-03-08 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0