vinst!

'
Montpellier vann med 7-3 och det firades på Irish Corner, det var en spännande match och vi hade en trevlig kväll med fransmän och canadensare. Trodde att det skulle vara molnigt idag enligt väderleksrapporten men solen skiner och då vill man bara ut. Jag ska väcka John nu med lite frukost och sen blir det nog någon park eller uteservering. Hoppas att ni alla hade en trevlig lördagskväll och får en härlig söndag!

John fick signera både tröja och två idolkort, det finns en liten kille som efter mig är Johns största fan, hans pappa berättade för oss hur den lilla pojken blev helt överlycklig när John skakade hand med honom utanför omklädningsrummet. Så himla gullig!

min outfit och jag ute på terassen

irländska baren, de är mycket för de så kallade girafferna, ser ni det där stora röret till vänster om gubben, man beställer in också tappar man upp sin egen öl, har aldrig sätt sånt i Sverige men jag kanske bara har missat.

John och lagkamraten Jonathan som kommer från Canada.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad är det för sport? :S

2009-03-22 @ 11:44:49
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: FINA

ha en bra söndag!

2009-03-22 @ 12:05:00
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Amanda

Hej Hanna! Vad har du köpt byxorna och när var det du köpte dom? De var väldigt fina och önskar jag kunde få tag i ett par likadan, ni har en underbar blogg! fortsätt med det bra jobbet.

2009-03-25 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0