vad h'nder_

skulle precis b;rja med ett inl'gg men jag vet inte varf;r det blir konstiga tecken n'r jag ska skriva de tre sista bokst'verna i alfabetet och fel tecken n'r jag ska ha andra tecken. Vad har jag tryckt p[ f;r knapp_ Och d'r skulle vara ett fr[getecken. Jag blir galen p[ s[nt h'r f;r jag har ingen aning om hur man l;ser det. har jag f[tt ett virus eller har jag tryckt p[ n[got_
HJ"LP MIG!
 

Ibland är det så lätt så det blir svårt. Hade visst råkat fiffla med tangentbordsinställningarna. Nu är det löst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej! Lustigt nog har jag precis samma problem :P Vad gjorde du för att fixa det? :) Skitgrym blogg har ni också! :D

2009-04-01 @ 23:35:13
URL: http://lisabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0