sovmorgon

Godmorgon! Jag vaknade vid nio och har läst min bok sen dess, nu är den uläst och slutet var fint. John har legat och slumrat brevid men nu är även hann vaken. Ska äta IKEA-tunnbröd till frukost. Har drömt om frallor, leverpastej, prickikorv och fil men det får vänta ett tag till. Vädret är super men maten är sådär. Fast i dag är vädret sådär också. Det regnar och är allmänt grått, det gör inte så mycket för vi har lite som ska bokas och fixat, tänkte berätta mer om våra planer för våren i ett inlägg lite senare idag. Ska bli så kul!

Alla frågor och svar hittar ni nu under kategorier och frågor och svar och var jeansen och skorna och alla andra kläder kommer ifrån hittar ni under kategorier och outfits-hanna och outfits-john.

Jeansen i inlägget kvarteret är ett gamalt par från acne som slaktats och sytts ihop, sandpapprats och sytts in. Ryggsäcken är secondhand.

Ledsen om det är någon fråga som vi glömt besvara, ställ den igen i så fall! Nu kurrar magen förfullt måste få i mig lite frukost nu. Glad söndag på er! Vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: elin.e

spännade inför våren..

2009-03-01 @ 12:48:44
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Fina

snygga jeans

2009-03-01 @ 13:39:46
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Sofie

Hej! Ni är verkligen assnygga! Jag undrar varför ni flyttar hem till Sverige igen?

2009-03-01 @ 13:48:52
Postat av: Sara

Hej!

Jag bara undrar hur har du gjort dom jeansen eller har du köpt dom så?

Skit snygga iallafall :)

2009-03-01 @ 14:54:56
URL: http://saaarajjohanssson.blogg.se/
Postat av: emma

härligt med sov morgon:)

2009-03-01 @ 15:05:05
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har några frågor:



- Varför ska ni flytta hem till Sverige igen och hur ser framtidsplanerna ut?



- Hur mycket franska hade du läst innan ni flyttade ner (hur många steg i skolan), och hur bra pratar du nu? I stort sett flytande?

2009-03-01 @ 15:40:48
Postat av: Helena

Var får du all inspiration ifrån :)?

2009-03-01 @ 17:54:35
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Har en fråga som jag inte fick svar på angående väskan du såg på ZARA som var lik den från BATA. Var det den med nitar som inte har en lång rem och hänger på TRFavdelningen?



Ha det toppen!

2009-03-01 @ 20:12:44
Postat av: hanna

Hejsan fina ni!

Sofie och maria; Sverige är rätt bra ändå och vi saknar våra familjer och våra vänner, vi har gjort Montpellier snart och känner oss redo för något nytt.

maria; jag läste franska från sjuan till och med 3 året på gymnasiet, vad är det då? Steg 5 va?

Sara; svaret på din fråga står precis under bilden lite längre upp i inlägget.

Helena; Streetstyle-bloggar, fantasin och mina egna kläder.

Maria; tror bestämt att väskan hängde på Zara basic avdelningen och var nästan exakt som min, skulle tagit ett kort förra gången jag var där men hittade den inte längre. Tyvärr.



//Hanna

2009-03-01 @ 21:14:15
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0