kvällsmat

Så var ännu en dags arbetande slut. Bara tre dagar kvar nu, det har gått snabbt, är ledig i morgon sen blir det tre dagar i rad. På fredagkväll kommer Johns mamma Kerstin och pappa Mats hit och hälsar på oss, får hoppas att vi får toppen väder och det ser faktiskt ut så på väderleksrapporten. Ska bli väldigt kul!

John kom och mötte mig vid tramen efter jobbet också gick vi och handlade lite bröd, ägg och youghurt. Har precis smällt i oss riktig "kvälssmat". Jag älskar verkligen mackor och har alltid föredragit frukost framför middag och därför är jag svag för kvällsmat också. Det finns så många goda pålägg och bröd är så gott, fick till en hyfsad ikväll även om man saknar mycket mack-tillbehöv från Sverige.

gott!

Kommentarer
Postat av: Paula

snart kommer ni hem och får äta svenska mackor, det blir gott för er! ;) eller ja, snart och snart. men ändå =)

2009-03-10 @ 20:51:16
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: elin.e

jag är exakt likadan!

mackor is the shit, så så gott

2009-03-10 @ 20:57:00
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0