avreaktion

Jag börjar bli lite trött på cheferna på kassaavdelningen på IKEA. Förra veckan när jag fick tiden för det här läkarbesöket så bestämdes det att en av cheferna skulle köra mig dit eftersom vi inte har tillgång till någon bil samt att det inte går några bussar dit så jag skulle vara på IKEA en kvart innan idag och bli körd till läkarundersökningen. Men när jag suttit där ett litet tag så kommer en ansvarig ut och säger att ingen kan köra mig och att de ringt och avbokat besöket, jag ska få en senare tid. Men detta är min sista vecka sa jag då, "ja men då blir det nog inget". Så det var bara att åka hem igen. trots att jag hade påpekat innan att det var sista veckan och ifrågasatt om det verkligen var nödvändigt eftersom jag inte kunde ta mig dit på egen hand.. samma som i lördags, det stod klart och tydligt på mitt schema att jag började 13.30 men när jag kom så klagade de över att jag var en halvtimme sen, har de gjort ändringar i schemat får de ju säga till eller visa mig var jag kan hitta det nya eller hur? Ska ta med mig schemat de gett mig i morgon så att de får se att jag kom i tid enligt det och kolla så att det inte är några nya ändringar.

Var bara tvungen att skriva av mig lite. Nu ska vi äta spagetti och köttfärssås, ska snart lägga upp lite bilder från vår måndag. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Paula

usch, sånt där måste vara störigt. speciellt när dom pratar franska.. huvvaaaa.

2009-03-09 @ 17:53:10
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: tim

Usch! tycker synd om dig men det brukar alltid finnas skithuven på arbetsplatsen, iallafall alltid en! Skönt att du slipper det där sen, ha en trevlig semester Hanna o John!

2009-03-09 @ 19:46:17
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0