förbättring!

Godmorgon gott folk! Tack så hemskt mycket för alla era grattis! Bloggen har fått lida lite men nu är vi back on track igen, har lite ärende nere i stan och ska se till att fota lite snygga hannaojohn-bilder, för det var ett tag sen. Och inom kort ska vi försöka sätta ihop en London-special som Sofie bett om, en Montpellier-special som Cissi bett om och en smink-special som Julia efterfrågat. Så håll utkik! Tänkte svara på lite frågor här nedan eftersom det var längesedan de ställdes och jag borde svarat på dem för längesen.

Postat av: Mia

Ah bra du gikk for den går, mer konservativ men fortsatt stilig! Hvor du har søkt jobb btw?
Ja, det blev ju bra med den gråa. Jag sökte och fick jobb på IKEA

Postat av: ellen

hanna, vart har du köpt dina bruna klackskor? underbara!
Dom hittade jag på HM i Barcelona, du hittar alla köpställen under kategorier och outfits-hanna och outfits-john

Postat av: Johanna

Håller alla tummar och tår!
Innan ni flyttade till Frankrike, hur lärde du dig så bra franska? Älskar språket, tycker dock att det är svårt. Behöver motivationen tillbaka!
Kram, Johanna.
Hej Johanna! Jag läste franska både på högstadiet och alla tre åren på gymnasiet. Lyssna på fransk musik och se på franska filmer så får du kanske lite mer motivation.

Postat av: Johanna

Wow! ni är verkligen det ultimata paret :) Härligt!
En fråga bara Hanna, vad brukar du träna? Hur ser din träning ut? Du har verkligen sjukt snygg kropp och en inspirerande person!
Hejsan Johanna! Är vi? Tack! Jag tränar tre till två gånger i veckan just nu, lite löpträning, step och styrketräning. Men sen kan det gå perioder då jag inte tränar alls när jag inte tycker det är kul eller har lust. Tack så jätte mycket!!

Postat av: Sandra

Exakt vart i Frankrike är du bosatt? Ser så himla fint ut på bilderna
Hej Sandra! Vi bor i Montpellier i södra Frankrike. 

Postat av: Petra

Vart kommer din fantastiskt, tjusiga rosa klänning ifrån :) + en fråga vad lever ni på för pengar i frankrike? funderar på att göra något liknande :) toppen blogg, ha det bra Kram
Hejsan Petra! Den rosa glitterklänningen kommer från HM trend. Vi lever på pengar som vi sparade ihop förra året. Gör det, det är väldigt lärorikt och spännande!

Postat av:

guud snygga BRALLS! Är det skinnbyxor?, Var hittar man dem?!!
detta är absolut den mest ambitiösa bloggen jag stött på, SÅåå underbart härliga bilder, Och vilka klääder :)

superbe!!!!:)
Tack tack! Nej inga skinnbyxor utan det är lacktights och de kommer från Gina Tricot
 
lack tack!

Har ni fler frågor är det bara att ställa dem! Nu ska John träna första gången sen skadan så vi får hålla tummarna för att det går bra, jag ska också iväg på träning. Sen blir det lite fixande och lite shopping på stan.

Glad fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

men vilken underbar blogg, och vilket underbart liv ni verkar leva! ni är såå snygga:)

Blogga på, jag kommer följa den slaviskt från och med nu!

2009-02-06 @ 11:46:17
Postat av: anna

kan du inte spela in en videoblogg när du pratar franska? är lite nyfiken eftersom jag själv läser franska!

//Anna

2009-02-06 @ 12:05:04
Postat av: sara

grattis grattis till jobbet! :) ja en videoblogg vore kul att få se :)

2009-02-06 @ 12:13:44
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, kanske det.

2009-02-06 @ 13:25:19
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kostade dina lackleggins och vilken storlek har du??

Ni är så fina hela tiden!!

2009-02-06 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0