hockeykväll


Jag stack iväg på matchen igår kväll, Montpellier mötte Garges och vann med 14-5. Nu ser tabellen ut såhär

Charlotte, Juliette och Mathieu som inte spelade eftersom han opererat bort 5(!) tänder i veckan. Sen kom en till skadad och gjorde oss sällskap, John. I början av andra perioden sträckte han ljumsken och kunde inte forsätta spela (detta var innan målkalaset satte igång då det stod 3-1 efter första) 

franska cheerleaders

sen bar det av till Irish Corner för hela laget, bästa bilden därifrån blev en utan huvud.

Idag är det sådär med Johns ben, inte jätteallvarligt men kan nog bli någon dags vila, tyvärr!
Denna söndag ska vi ha en riktig innedag, det regnar ute, vi ska pyssla lite, se på film och göra pannkakor. Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: kusin Anders

Tråkigt att höra om ljumsken, Hoppas du är hel till slutspelet iallafall och hoppas att ni går vidare till det, till att börja med men de verar ju lovande iallafall.

Hade fint och tack för lite uppdatering inom hockeyn.

2009-02-01 @ 18:00:42
Postat av: Charlotte Änilane

Hejsan! Jag måste bara säga att det var roligt att jag hittade till eran blogg, träffade er en gång på min brors(victor)student i somras i Ängelholm!

NI har otroligt fina bilder och bloggen är otroligt rolig att läsa!

Kram Charlotte

2009-02-01 @ 18:45:54
Postat av: shkurte

fin blogg :D besök gärna min roliga blogg!

2009-02-01 @ 19:08:19
URL: http://skutttis.blogg.se/
Postat av: johnohanna

Anders: Ja slutspelet grejar vi nog 8 bästa går till kvart så det vore illa annars, men det är ingen större fara med benet tror jag, spelar nog nästa helg. Läser er om er överallt, kul som fasen! Ta hand om dig, ingen fara!





Charlotte: Välkommen hit hälsa brorsan!



shkurte: Tack!

2009-02-01 @ 19:25:41
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0