fetTISDAGen

Godmorgon! Vi var uppe tidigt och åt frukost idag, John är nämligen hos lagets läkare just nu och jag ska snart iväg och springa lite. Va svårt det är att gå upp när det är kolsvart ute, det känns fel, som om det var mitt i natten, när det är ljust vaknar jag rätt snabbt, det är så skönt på sommaren när det är ljust länge.

Vet ni vad vi ska göra idag? Semlor. Det är ju inte fettisdag på riktigt (tror det är den 24 i år) men det är ju i alla fall tisdag. Jag gillar inte semlor så hemskt mycket men John älskar det och nu har vi hittat på hur vi ska kunna göra det själva, vi får tillverka lite egen mandelmassa och sen har vi hittat bullar som förhoppningsvis smakar som det ska.

Så läkarbesök/träning, handling, semlor-tillverkning är vad som står på schemat idag, plus att jag ska plugga lite franska inför morgondagens intervju. Får se om jag hinner förbi secondhandshoppen och haffar nätbrynjan också. 


bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0