SVAREN del 2

Postat av: Linnea

Till Hanna: Vad är din skostorlek? Har du något jobb?
Jag har storlek 38 i de flesta av mina skor. Nej det har jag inte för tillfället.
Till John: Har du något jobb i Frankrike, nu när hockeysesången är över? Tjänar man bra på att vara hockeyprofs?
Nej, vi åker ju härifrån om en vecka. Ja i NHL men här tjänar man hyffsat.
Till båda: Är ni ett par? Hur kommer ni överräns, när ni bor tillsammans 24/7?

Ja vi är ett par, vi vet inte, men det funkar och vi har kul.
Postat av: Zoë

Kan inte ni lägga ut en till video när båda pratar mer ? :D

Nja, kanske.
Postat av: Maria

Beskriv era personligheter!:)
positiva, nyfikna, glada, utåtriktade, osv...
Postat av:

kommer ni fortsetta att blogge i Sverige?

Jag tycker det är jätte roligt att blogga så förmodligen, kommer kanske inte se likadan ut men den kommer nog finnas kvar ett tag till.
 Postat av: Frida

Ni tar grymt snygga bilder! Hur gör ni? Photoshop eller något annat program?
Tack! Vi lägger bara på lite konstrast i Windows fotogalleri, det är allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0