wholy shit!

mamma ringde precis, jag har vunnit en elle-tävling! Det var så längesen nu så jag hade nästan glömt att jag var med. Det handlade om att man skulle välja ut sin svenska favorit designer också kunde man vinna en outfit från det märket. Jag valde acne och är nu en lycklig vinnare av en klänning för  5700:- ett par skor för cirka 3000:- och ett par skinnhandskar för 900:- Fattar ni? Jag är helt överrumplad, sånt här händer ju aldrig! Jag är så grymt glad! Jag har dansat runt här ett tag nu. Det roliga är att jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev för motevering, det var så längesen. Haha härligt är det i alla fall! Jag älskar den här dagen!

tror det var den här

och dom här

och dessa fast i svarta
bilder från shop.acnestudios.com/shop.asp


Hur som helst är det helt sjukt! Tack ELLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0