vurpan till australian


såhär glad var jag när vi var påväg ut för att ta cyklarna och cykla till Australian. Ni ska veta att jag var inte full utan bara riktigt korkad när jag tog beslutet om att öppna en öl och dricka den medans jag cyklade. Enormt trögt, speciellt eftersom jag bara har bromsarna vid styret, jag hann tänka att det kanske skulle vara bättre om jag höll ölen i vänster istället eftersom bakbromsen sitter vid det högra handtaget, "men jag bytar nere vid övergångsstället" tänkte jag, men så långt kom jag aldrig. Jag skulle bara bromsa in men tryckte lite för hårt och tvärnitade så att hela jag flög över cykeln och landade på afvalten. Jag hade en väldig tur men jag blev väldigt rädd, ett franskt par sprang mot mig och skrek, "ligg kvar, rör dig inte! Hur är det med dig?" Det är läskigt när allt går som i slowmotion och man får liksom känna efter om allt är som det ska, testa röra sig, ifall allt sitter där det ska. och det gick bra, knappen på byxan tog värsta smällen, men annars klarade mirakelbyxorna sig bra har två stora bulor och skrapsår på benen men på byxorna syns det ingenting förutom knappen.

ett sår i handflatan, det gör ont i min kropp idag

Mina nya byxor från Zara och det lilla av knappen som fanns kvar, mamma vill du kanske ta med två svarta knappar, nål och tråd?

John tröstade mig sen ryckte vi upp oss och gick in på Australian

där vi hade väldigt kul!

vi tog en öl

jag har fått många kommentarer om min stora ring här nere, dom har aldig sett något liknande

det va bra musik igår

nu ska vi till en park, sommarvädret håller i sig! see you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina skor

2008-10-15 @ 16:59:11
Postat av: Pappa Brandman

Om du ska cykla och dricka öl samtidigt borde du skaffa dig en cykelhjälm.Ett par cykelbyxor hade kanske varit lättare att cykla i? Vi synes snart.

2008-10-15 @ 19:54:15
Postat av: Ja jag fixar det

2008-10-16 @ 09:28:42
Postat av: Mamma M

Jag tror att jag skickar ner lite sy tråd till er. Så att ni själv kan laga jag är nämligen ledig när jag kommer ner och kan ej arbeta.Kram

2008-10-16 @ 09:32:55
Postat av: Cornelia

Skit snygga båda två=)

2008-10-18 @ 13:21:31
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0