pengar i sjön

Vilken härlig dag! Synd inte John är hemma. Han skrev precis att dom är framme i Paris, jag håller tummarna för att dom vinner, och för att det ska gå bra för John. I eftermiddag har jag tränat och sen cyklade jag in till stan och satt och läste en bok i och solade näsan. Sen gick jag och kollade i affärer, zara hade fått in ett par jätte fina skor och jag hittade ett par snörkängor inne i en annan skoaffär men jag orkade inte prova jag känner mig nämligen lite yr i pannkakan. Efter jag hade tränat kände jag mig helt kallsvettig och sen varm och sen frös jag och sen i stan blev det bara värre. Jag har pytte pytte lite ont i halsen så jag tänkte att jag skulle handla något på apoteket nu innan det blossar upp också blev det lite missförstånd så jag gick därifrån med strepsil, vilket är bra om jag nu får ont i halsen men när jag kom hem hittade jag en som vi hade tagit med oss hemifrån, så vi har 2 strepsil nu. Jag hoppas nästan jag får ont i haslen bara så man kan äta upp dom, så att man inte kastat pengar i sjön.



smakprovning av södra frankrikes delikatesser på comédie

fina! 99 euro dock.

Fick sms av Juliette som undrade vad jag skulle hitta på ikväll, jag kommer nog dock stanna hemma och krya på mig, jag vill ju vara frisk som en lärka nu när Ida kommer. Film och godis får det bli. Nu ska jag först laga mat.


Kommentarer
Postat av: elin.e

jisses amalia vilka skor!!!!

2008-10-26 @ 09:29:20
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0