brioche aux pommes

det betyder äppelbulle och det är vår nya bullfavorit, det är som en blandning av äppelpaj och kanelbulle (utan kanel) =). Vi köpte vars en idag på rasten som lite fredagsfika, det var gott. Nu är klockan 15.20 och vi har klarat av både skola och träning så nu sitter vi här nyduschade och har en hel oplanerad fredag framför oss, vi har redan satt upp datorerna i våra knän och har fortfarande inte hunnit tröttna på fenomenet surfa.

Vi kom precis på att vi har glömt berätta det viktigaste av allt! Vi ska till BARCELONA på söndag! Eftersom vi åker hem redan på måndagnatt så ska vi nu plugga lite barcelona idag. Det ska bli extremt kul och självklart kommer vi ta en massa bilder som vi ska lägga upp här på vår kära lilla blogg. Här är en som togs idag, jag och min klass. Det har jag nog också glömt att berätta, förra måndagen fick jag byta klass till en högre nivå, min lärare, den mörkhyade mannen i mitten, han är som en militär, jag vet inte riktigt om han skojar eller är allvarlig ibland och den första veckan var jag lite rädd för honom men nu börjar det bli bättre.

Först har vi mig, Martina från schweitz, Alvin USA, Raymond "militären", Mardi USA, David Schweitz, Esther Spanien och Jaqline scheweitz.

så här blå var är vår himel idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0