tvärvändning

vädret kan vara konstigt ibland. När jag gick hemifrån var det ljummet, sol och klarblå himmel, nu två timmar senare är det blåsigt, kallt och himlen är täckt av moln. Jag tajmade det rätt bra i alla fall och hade en varm och mysig stund på ett café. Nu är CV:t klart ska bara renskrivas och skickas till Juliette för rättning. Just nu har jag packat in mig i en filt och sitter och äter äppelbitar, ska träna snart har jag tänkt men nysigt säkert 17 gånger sen i morse, snörvlar och är tjock i pannan så jag kanske ska hoppa det? Ja vet inte, får se. 
 
Här är väldigt tomt utan John, tror det märks så tydligt eftersom lägenheten består av bara ett rum, den är så liten men blir ännu mindre när man bara är en. Men jag klarar mig bra själv, jag kan tycka det är rätt mysigt ibland. Jag planerar alltid så mycket till de dagarna när John ska iväg så jag känner mig nästan lite stressad. Idag har jag tänkt hinna med följande;
* cv
* personliga brev till olika arbeten
* sortera alla bilder på datan
* läsa klart min bok
* göra vid naglarna
* träna
* gå en promenad
* sortera alla lådor och skåp
* städa garderoben
* städa lägenheten
* kolla på sex and the city
inga jobbiga saker men ändå, tror jag satsar mest på den sista punkten, det är ju trots allt lördag. Blir nog en lugn kväll, vet inte om jag ska höra med Juliette om hon vill hitta på något, hon brukar dock ha mycket skola och vara rätt trött. Visst är det konstigt att dom går i skolan på lördagar också här nere?! Sofia och Erik skulle jag kunna hitta på något med ikväll men det är ofta fest som gäller där och jag är inte så sugen, vet inte om jag blivit tråkig eller bara gammal..haha. Nää helst kör jag nog tidningar och SACT marathon, man ska ju göra det man känner för visst?


sol

jag köpte billigt nackellack, svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0