paket

på ikea har dom världens finaste omslagspapper, helt gratis. Jag älskar sånna här paket, känns så gammeldags och fint. hoppas john gillar dem lika mycket. jag hittade ett fint kort till honom också, gick till en butik som säljer ofantligt mycket kort, lite för mycket att välja mellan men det här va fint. Nu har jag torkat golvet så frenetiskt så jag är helt slut. Vad kul det är att fixa sånt här, jag ska göra jätte fint tills han kommer. men resten tar jag imorgon, nu ska jag bara slappa.

love it!

fint va?
 
John fick två hyasinter(kan vara felstavat) av mamma och pappa i födelsedagspresent när dom var här, vad tycker ni om vår kruka?

baströjor, en i vitt och en i grått. Det blev ett litet missförstånd på sephora så min kräm blev också inslagen till packet

men det var bara kul, en present till mig själv. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0