nya skor

har jag köpt idag. John köpte en mössa och Markus hittade en halsduk och en skjorta. Jag var verkligen i behov av nya skor mina tygskor och de svarta bootsen är sönder och resten är högklackade och det orkar man ju inte varje dag. Förutom att shoppa har vi suttit ute på tre olika ställen och drukit både kaffe och ätit lunch, mycket mer än så behöver man inte göra för att få en fin dag när det är stålande sol och sommarvarmt

lunch

kaffe

jag klarade äntligen markus skedtrix

påväg hem från stan

nu ligger john här och bläddrar i sin nya king-tidning

markus kollar youtube

och jag beundrar mina nya kängor men nu ska jag springa iväg till stepen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0