gött mos

vipers vann med 3-2 i sista minuten och vilken match, alla var helt exalterade och skrek. Så när det stod 2-2 i 19 minuten och vipers fick in ett grymt mål stod hela pubiken upp och jublade. Det var  franska kupen mot Morzine som spelar i den högsta divisionen, så det var en rejäl skalp. Nu blir det kvartsfinal. Jag var där med Juliette och hennes vän Guillem. Fick proffs hjälp med läxan, tror inte min lärare har något att klaga på imorgon, det är ju förresten min sista vecka i skolan nu. Snabbt det har gott. Nää klockan är tio i ett och vi ska nu äta korv och makaroner eftersom vi inte ätit sedan kl 13.30 och våra magar skriker efter föda, SEN ska vi lägga oss. Kommer ju vara lika trötta i morgon, men det gör inget för då är det ju lördag =)

jag och juliette

masken efter vinst

montpellier har fått en ny suporter som blåser ballonger.

juliette och Gulliem
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J. Mielonen

Hi! Nice blog you have, can I use your worm picture in my own blog also?

2008-11-19 @ 01:30:39
URL: http://miekone.blogit.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0