Kvar i Montpellier

John i Montpellier: I morse for Hanna hem till Sverige! Vi tog en flygbuss klockan 07.55. Hanna för att flyga hem till Sverige och jag för att säga adjö. Med ett 10-kilos handbaggage och halva garderoben på sig lyfte hon mot Frankfurt. Och just nu är hon i luften någonstans mellan Frankfurt och Göteborg och jag sitter hemma efter en dag med träning, julklappsärenden och IKEA-mat. Jag hade ett ärende till en sportaffär som en ligger en bit bortanför min ishall som har IKEA som granne. Och går man förbi IKEA är det omöjligt att inte slinka inom och köpa den simpla men ack så goda och billiga snabbmaten! Tyvärr saknas bilder från dagen på denna annars bildprydda blogg. Anledningen är att bilderna som tagits är i Hannas kamera som även den är i luften någonstans mellan Tyskland och Sverige och jag glömde min kamera denna tidiga morgon. Men håll ut, bilderna kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0