sprängt berg

Vi var ju iväg på äventyr idag, hittade inget tåg som passade riktigt så vi hoppade på en buss, visste inte riktigt vart vi var påväg, sen hoppade vi av när vi i bussfönstret sett en utsprängd park, ja det såg ut så, som om man satt en bomb i ett berg och sen odlat växter och grönt i det stora hålet som bomben lämnat efter sig.

Först åt vi vår matsäck och läste lite i våra böcker men efter ett tag blev vi lite rastlösa och bestämde oss för att utforska parken lite mer, vi besteg lite berg som blivit kvar och sen hittade vi en scen, precis inne vid de stora bergsväggarna, väggarna gjorde att där var totalt lä och kanske upp emot 20 grader, så där stannade vi kvar och det var riktigt skönt.


fikapaus

bergsklättring

bergsbestigning


efter lite traskande i djungeln

hittade vi scenen

och höll på att svettas ihjäl, det var riktigt härligt! Toklä


urhugget kanske passar bättre än sprängt


på väg till bussen hittade vi ett huvud
Nu blir det träning för vår del, trevlig kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: helene

Hej, har en fråga.. älskar dina jeans från HMbarn, antar att de inte finns kvar längre, men jag hittade ett par andra när jag var inne o kika på online shoppen :) vad har du köpt för strl, är lite osäker om jag kommer i ett par :) du ser ganska lång ut så jag tror ändå att jag kanske har en chans :) vad har du annars i jeans?

Super rba blogg btw! blir så inspirerad av era bilder!

2008-12-08 @ 19:28:44
Postat av: Hanna

Hejsan helene! Bästa köpet kostade ju knappt 200 spänn men dom är så slitna så snart trillar dom isönder. Jag har den största stl 170, 14 år, har annars 26 eller 27 i jeans och är 174 lång. Hoppas det hjälper dig. Tack förresten! Ha det bra, /Hanna

2008-12-08 @ 20:53:04
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: Thowelina

Åh, vad fina bilder!

2008-12-08 @ 21:12:55
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Emelie Elisabeth

Ni tar så himla fina bilder! Och nya kommer det hela tiden, suveränt. Gillar bloggen!

2008-12-08 @ 23:19:28
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag vill bara säga att jag precis hittat hit och det är verkligen kul att få läsa om era liv. Ni verkar ha drömlivet tillsammans. Hoppas det fortsätter så!

2008-12-09 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0