sightseeing

Johan tog med oss ut i morse för att se Lyon. En vacker stad. Vi åkte metero och kabin upp till en gammal katedral med vacker utsikt.  Nu är vi helt slut i benen och lägenheten städas för fullt av alla killar medan jag sitter och fixar med bloggen. Jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig ikväll eftersom anceklänningen inte fick plats i resväskan. Men hittade ett hm med hm trend så nu är kvällen räddad.
 
yes

Parishjulet på röda torget


det är skönt att vara tillbaka i Frankrike igen





gamla stan

crépe



katedralen

innuti




Nu blir det fest!


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna! Lyon ser jättefint ut! Jag kan även berätta att ni har betydligt bättre väder än vad vi har här i skåne. Jag vill bara passa på att önska er båda ett gott nytt år! Hoppas det löser sig med jobb för dig. Jag har lite lösa planer på att åka ner till våren så vi kanske ses då :)

Sofia

PS. Mössan är fantastisk på dig!

2008-12-31 @ 16:52:26
Postat av: Lina

Gott Nytt År, tur att ni startade bloggen. Helt FANTASTISK! :)

2008-12-31 @ 17:00:59
Postat av: Jessica

GOT NYTT ÅR!!! :D

2008-12-31 @ 17:35:20
URL: http://fashionseen.blogg.se/
Postat av: Caroline

herregud vad du har snygga kläder! jag undrar var din brun/röda mössa kommer ifrån? supersöt!

2009-01-04 @ 01:06:39
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/
Postat av: ida

ni är så otroligt snygga båda två!

2009-01-05 @ 17:56:28
URL: http://fashionbyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0