godmorgon

vi har precis vaknat och kollat på dagens avsnitt av adventskalendern. Satte klockan på 8.00 men på något konstigt vis lyckades jag snoza i en och en halv timme, hur kan man somna om så många gånger? Jag checkade in online igår, allt gick bra förutom att man själv i sista delen ska skriva ut sitt boardingpass så får ner till ett internet café och fixa det idag, får snart börja välja ut packning också, har bara handbagage med mig hem, men det ska nog gå, dels har jag kläder hemma men sen är det mycket som jag behöver och vill shoppa. Jaja det blir nog bra med det.

Fredag idag alltså. Känns alltid härligt med fredag. Vid halv tolv blir det träning och sen ska vi ner till stan där John kanske ska klippa sig också ska vi ju skriva ut de där boardingpassen och resten av dagen är inte planerad, vi får se vad som faller oss in. Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: rsa

vad du tränar?? :)

2008-12-12 @ 13:35:29
Postat av: Hanna

John tränar hockey och jag tränar body sculp, step och gym. /hanna

2008-12-12 @ 15:37:43
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0