en fika på stan

Idag har jag haft en väldigt mysig dag, har fikat hela dagen. Åkte ner till stan vid halv tolv för att fixa en sistaminuten-julklapp, en timme senare mötte jag upp Anna och Anna. Efter en stund kom Ida och satte sig sen satt vi där och pratade tills klockan blev lite över fyra. Nu är köttbullarna klara, har tre packet som ska packas in sen är jag redo för julafton.

Fast jag ska inte fira julafton imorgon. Min pappa är brandman och ska jobba dygn och vi ska därför fira vår julafton den 25, precis som om vi vore amerikanare eller fransmän. Morgondagen kommer bli toppen i alla fall, ska till brandstationen på julbord med alla andra brandmansfamiljer och sen ska jag vara tomte till en grannfamilj som ringde idag och hade lite kris. Det ska bli kul hoppas jag, bara de inte rycker i skägget och avslöjar mig. God Jul på er!






hanna och anna

anna och ida


Kommentarer
Postat av: annahellberg

Ja, va mysig dag det har varit idag =) Har saknat dej vännen!

2008-12-23 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0