lagenhet!

O my god! Vi ar i extas. Vi har precis kollat pa an helt underbar lagenhet som ligger 8 min gangavstand till centrum i city. Jatte mysig i gamalt hus men den haller pa att renoveras och ar inflyttningsklar den 1 september, den kommer vara moblerad och allt kommer vara helt nytt, till och med kyl och micro. Anledningen att vi skulle kolla pa den var att den kostar 100 euro mindre i manaden an alla andra vi kollat pa ocksa ligger den bra sa vi hade inte forvantat oss nagot speciell, det stod ju att den skulle vara moblerad sa vi tankte oss en ratt suggi liten lagenhet med plastmobler och en gammal soffa, men den va jatte fin och helt perfekt sa vi reserverade den ocksa ska vi tanka pa det hela till mandag men vi flyger pa moln. Mamma och Pappa var ocksa med och kollade och dom blev ocksa lite kara. Vi glomde ta bilder men jag lagger upp lite bilder fran i forrgar nar John bjod mig pa fodelsedags middag (i morse fick jag frukost pa sangen, sang en palsvast fran ZARA som jag dregglat efter, en hatt och ett halsband med medaljong med klocka innuti, jatte fint va det!) Bilderna fran igar kommer i morgon for nu maste vi ata innan John ska fara ivag till alperna.



place de la comedié a nuit

pa vag upp i den lilla granden dar den mysiga lilla restuarangen lag





riktigt goda pizzor

sen blev det crépes till efterratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0