knoppar

 
vi stannade upp på vägen ner till vår lilla favvopark när vi fick syn på det här, ser ni vilka fina knoppar och blommor! Det luktade sol i luften och det blåste varmt, trodde vi hade klätt oss tunt men det blev en svettig promenad. Vår vår vår! Vi försökte ta slut på batteriet på kameran så det blev många bilder, men det gillar vi ju. Vi var några stycken i parken som satt och läste och njöt av solen. Det har varit en himla fin söndag och än är den inte slut. Vi ska nämligen fixa ihop lite lax med potatis och gräslöksås till middag och sen ska vi, precis som alla andra svenskar en söndagskväll, titta på   Beck! Glad söndag!
   P.S. Matchen som John spelade igår slutade 2-2 och John gjorde en assist! Det var förresten en kille på mitt jobb som ryckte tag i mig när jag jobbade och frågade om det var sant att min pojkvän spelade hockey, och det var ju självklart vem det var för han är ju den enda svensken i laget, också skulle jag hälsa honom att han var ett stort fan av Montpellier Vipers och att John var en riktigt bra hockeyspelare och att han tyckte John var skit grym. Kul!










stackars lilla hunden som fick hålla i sig för livet



ciao!

Kommentarer
Postat av: jannica

åh härliga vår! snart kommer den till sverige också får vi hoppas!



jättefina bilder som vanligt! :)



måste fråga hanna... går du alltid i högklackat? jag önskar jag kunde göra det men mina fötter skulle nog strejka efter en vecka. max. haha



trevlig filmkväll! :)

2009-03-08 @ 19:31:49
Postat av: Anonym

Åh vad härligt att våren har kommit hos er! Här är det fortfarande lika grått och trist som vanligt..



Men i detta inlägget avslöjas alltså sanningen bakom era (eller då främst Johns) outfits, i följande mening: "...jag hade klätt oss tunt..." Det är alltså du Hanna som ligger bakom även Johns snygga klädstil?! ;)



2009-03-08 @ 19:45:29
Postat av: Maria

Åh vad härligt att våren har kommit hos er! Här är det fortfarande lika grått och trist som vanligt..



Men i detta inlägget avslöjas alltså sanningen bakom era (eller då främst Johns) outfits, i följande mening: "...jag hade klätt oss tunt..." Det är alltså du Hanna som ligger bakom även Johns snygga klädstil?! ;)



2009-03-08 @ 19:45:58
Postat av: nina

Hej!Älskar bloggen och din, hannas, fina stil! Snälla svara: varifrån kommer armbandet du har på första bilden, det tjocka silverfärgade? Vill så himla gärna veta!! Kram :)

2009-03-08 @ 20:09:45
Postat av: Anonym

Härliga bilder :)

2009-03-08 @ 20:13:19
Postat av: Fina

gud så fint! vill också ha vår

2009-03-08 @ 20:22:41
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Becka

måste bara säga att er blogg är jättebra, med alla härliga, glada och våriga bilder. Tack för att ni ger oss hemma i Sverige en liten försmak av våren!

2009-03-08 @ 20:28:33
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/
Postat av: nastasja

kortet där solen skiner är så otroligt fint!

ni är riktiga inspirationer när det gäller kläder :)

2009-03-08 @ 20:31:20
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: Josephine

Aah, gud vad härligt med vår. Den lär ju inte komma hit till Sverige förrän om minst en månad!

2009-03-08 @ 20:33:14
URL: http://josepheene.devote.se
Postat av: hanna

Svar:

Jannica; Nej inte alltid och inte om jag vet att jag ska gå mycket och långt. Men jag tycker det r väldigt fint.

Maria; haha, nej jag klär inte john eller bestämmer vad han ska ha på sig råkade bara skriva lite fel men det är ändrat nu. Kram!

nina; det kommer från indiska.

2009-03-09 @ 09:01:44
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: carro

underbar blogg som förmedlar härliga vårkänslor tillsammans med grymt mode, bättre kan det inte bli!!

varifrån kommer johans snygga klocka, precis en sån vill jag haaaa.



tack för bäst bloggen

2009-03-09 @ 11:53:29
Postat av: carro

oj förlåt menade johns snygga klocka

2009-03-09 @ 11:55:16
Postat av: emmavo

Riktigt härliga vårbilder, och riktigt snygga stilar.

2009-03-09 @ 12:40:14
URL: http://emmavo.blogg.se/
Postat av: Maria Jalkestedt

Hej Hanna! Var har du köpt din skor? =) DE är skitsnygga! :D

2009-03-09 @ 15:13:01
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: julia

Hej!

Vilken härlig blogg ni har!

Får jag bara fråga (är jättenyfiken), hur länge har ni bott i frankrike, och vad gör ni där osv? Lever ni bara livet eller har ni flyttat dit av någon anledning?

Lite bakgrundsfakta till er blogg är helt enkelt vad jag undrar över :)

Ni verkar i vilket fall ha det hur härligt som helst, är ganska så avundsjuk :P

Ha de fint!

2009-03-09 @ 17:47:05
URL: http://msjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0