idag är det fredag

Godförmiddag! Det är lika fint väder idag, blir lika förvånad varje gång jag öppnar upp träsakerna utanför fönstret. Som svensk har man lärt sig att alltid tänka negativt så att man inte blir besviken när man sedan ser den molniga himlen. Och trots att det endast varit ett fåtal dagar i Montpellier som varit molntäckta så slutar man inte förvånas av den blåahimlen, det är det bästa vaknande man kan få på morgonen. kanske bland det bästa som finns. Jag älskar blå himmel!
   Då vet ni det. Tyvärr har John träning mitt på dagen idag, annars hade vi nog åkt till stranden, men jag ska ut på en långpromenad medans han tränar också blir det nog lite fredagspicknick sen. Vad ska ni hitta på en fredag som denna?

Vi har varit sämst på att svara på era frågor och tacka för era fina kommentarer på senaste tiden (som vanligt) men ni ska veta att vi läser varenda en och blir jätte glada för allt fint ni skriver, tack så mycket!
  Många frågor som har ställts, tex vilken kamera vi använder och vad vi gör i frankrike, hittar ni svar på under kategorin frågor och svar och ni som undrar om speciella klädesplagg så hittar ni alla köpställen under kategorier och outfits-hanna och outfits-john, tror att alla frågor hittar svar där, om inte ställ dem igen så lovar vi att bli bättre på att svara. Kommentarerna är bensinen till bloggen.
   Nej nu ska vi ut. Vi hörs i eftermiddag!

GLAD FREDAG!

Kommentarer
Postat av: K

Elsker bloggen deres, skal bli bedre på å kommentere!

2009-03-20 @ 18:59:41
Postat av: tim

Då får ni mer bensin av mej! Jag läser eran blogg jämt men skriver inte så ofta i komentarer!



kram på er från tyskland!

2009-03-20 @ 19:49:33
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: amila

Jag läser er blogg och blir jätteglad när jag ser att ni har uppdaterat, men jag kommenterar aldrig eftersom jag inte tror att ni kommer lägga märke till min kommentar, bland alla andra kommentarer ni får :) Nu gör jag ett undantag, eftersom jag vill tacka för att ni driver en så bra brogg. Du, Hanna är vacker som få, med ett leende som skiner upp i de mörkaste stunderna och ni båda klär er så snyggt och är en inspiration för både killar och tjejer. Alla era bilder är så vackra och gör så att jag bara kan drömma mig bort. Bara fortsätt så! Tack igen och ha en fin helg :) Kramar

2009-03-20 @ 21:22:26
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0