dubbvägring


ibland blir man lite trött på Frankrike, vi va runt på fyra olika biografer, inte en enda visade en film i orginal version utan bara dubbat, det är ju inte konstigt att dom är så dåliga på engelska. Så vi struntade i bio och gick och hyrde en film istället, så poppar vi lite popcorn och har bio här hemma istället. Först ska vi äta riktigt gott, nämligen kycklingfilé med soltorkadetomater, pesto, vitlök och tagliatelle.

tar man med paraply regnar det inte, tar man inte med paraply regnar det

John ska testa skägg ett tag


vi köpte lite god fika och sen gick vi hem.
 
Nu ska jag väcka den här söta saken som ligger brevid mig och har somnat, sen blir det mat. Trevlig kväll, ajöken adjö! (Kommer nån ihåg det barnprogrammet? En massa bokstäver som satt ihop i ett led också sjöng dom; äjöken adjö, ajöken adjö? Jag gör!)

Kommentarer
Postat av: Julia

Läste er blogg för första gången idag, och jag är helt kär. Urfina bilder verkligen, jag blir glad av att se på dem! Ni kan vara det finaste paret jag någonsin sett. Hoppas att det aldrig tar slut! Önskar er all lycka!



PS. Jag minns programmet! Alfabetståget eller vad var det?

2009-01-18 @ 23:27:33
Postat av: Emelie Elisabeth

kommer också ihåg barnprogrammet! vad blev det för hyrfilm??

2009-01-19 @ 13:31:47
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: LISE - egendesignade kläder till försäljning

vart har du köpt strumpisarna? :)





kram.

2009-01-19 @ 16:59:35
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja alfabetståget hette det nog. Det blev P.S i love you, riktigt bra men väldigt sorglig. Strumpbyxorna är från Åhléns, du hittar alla köpställen under kategorin outfits-hanna.

2009-01-19 @ 21:46:52
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0