kungakaka

Är fortfarande rätt kass men det var för fint väder för att bara ligga kvar i sängen hela dagen så vi tog en runda i gränderna, nu mår jag väl sådär så jag hoppar över Johns svinkalla hockeymatch ikväll, får följa den från datorn istället ska mest sova tror jag så att jag kan bli kvitt de här skitet. Måste va frisk i morgon för det är ingen vanlig dag, vi har nämligen varit tillsammans i två år imorgon och det ska firas.
 
Har precis testat en ny fransk bakelse, alla småpojkar springer runt med kungakronor runt huvudet och dessa "kungabakelser" säljs överallt, den var inte god kan jag säga, varför ska dom göra allt så sött. Smakade som vetebröd blandat med krossade marmeladkulor. Usch!  

Min kusin fyller förresten år idag, grattis Johan!









skickligt att både hinna röka och spela fint på samma gång.


Kommentarer
Postat av: Johan

Tack så mycket :)

2009-01-10 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0