techno och underbara skor

vi kom precis hem från lite förmiddagstäning, så jag ska snabbt in i duschen och efter det ska vi ta och göra oss en rejäl lunch. John har redan börjat steka potatis och vi har den här låten på högsta volym. Hälrigt!

Lite senare ska vi kopiera upp fler CV och leta efter jobblycka på antalet restauranger här runt om i staden. Än har det ju inte hänt någonting alls på jobbfronten, tyvärr. 

P.S. Jag vill ha de här fina balmain-kopiorna från Aldo. Jag älskar dem.
 
bild

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

de där skorna ja, alla pratar om dem. alla vill ha dem. så även jag. buhu!

2009-01-20 @ 14:56:26
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0