jeudi & omega3

hej hej! vi fryser och är trötta idag, det är inget kul väder alls utanför fönstret. Så vi stannar hemma nu ett tag i vår skinande rena lägenhet, kollar lite inför våren och kanske någon film. Men i eftermiddag ska vi vara lite duktiga och tvätta hade vi tänkt, hoppas vädret blivit lite bättre då så vi får några fina bilder.

I förrgår köpte jag omega 3, läste först om en tjej som hade börjat äta omega3 och att hennes hår hade börjat växa mycket snabbare och eftersom jag gärna vill att min page-på-utväxt ska bli ett långt hårsvall så började jag läsa mer om omega3. Och sen kände jag att jag måste börja äta mer fisk men att omega 3 var en bra början, så vi får se hur det blir med håret men kroppen mår ju bra av det i alla fall, pillerna är bara så himla stora. Nog om Omega3.

Igår slog vi besöksrekord, kul! Välkomna!

Ha en trevlig torsdag kära läsare!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Mitt hår står still i växten, ska nog testa Omega3 jag också. En gång köpte jag det i flytande form på flaska. Dumt, DUMT! Var inte gott kan jag säga. :)



Förövrigt, ni verkar vara ett sjukt gött par! Kram

2009-01-22 @ 13:50:04
URL: http://www.hannahpe.devote.se
Postat av: julia

trevlig torsdag på er med! :)

2009-01-22 @ 14:56:37
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0