jag är för trött för att komma på vad jag ska skriva här

Och då var man hemma, 22.44. Jag är helt slut men framför allt är jag skithungrig. Har ätit 4 mini baguetter och daim, det är allt. Trodde att de skulle ha öppet personalresturangen, men icke sa nicke. Annars har det gått jätte bra idag, jag känner att jag kan det intill det mesta nu.

Hade ett svenskt par som kunder idag och det blir alltid så roligt när man träffar andra svenskar utomlands, eller hur? Man blir lite exalterad, känns som om man är goda vänner nästan. Charlotte som hjälpte mig idag tyckte svenska lät väldigt roligt. Det var också lite kul att veta för det har jag alltid undrat. Vissa språk låter ju som de är arga på varandra, andra språk låter som de inte bryr sig, lespar osv. Men svenska låter alltså komiskt, i alla fall i de franska öronen.

Nu ska jag slänga i mig lite flingor, en kiwi, ett äpple och en delicatoboll som blev över igår (allt som finns hemma som jag inte måste tillaga), samtidigt som jag kollar på melodifestivalsbidragen. John kommer hem vid elva imorgon. Längtar tills dess för den här lägenheten blir så himla liten när man är här själv. Dom vann förresten med 3-2 (tror jag). Godnatt kära ni!

Kommentarer
Postat av: Fashion and photo

Jag får alltid höra att svenska låter väldigt betonat, upp och ner varvat om vartannat. De brukar säga vi låter som kycklingar och pratar otroligt fort ;)

2009-02-22 @ 12:26:33
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0