vissa dagar går väldigt snabbt förbi

Vi har haft dåligt väder här hela dagen och enligt väderleksrapporten ska det fortsätta så veckan ut. Vad är detta? Jag har inte kläder för dåligt väder, skickade nämligen hem allt som inte ska med på luffen med mamma och pappa och Melanie. En massa åkte hem så garderoben är lite mer luftig än innan. Men en bra bas och mina favoriter och sommarnyheter är kvar så jag ska nog klara mig, blir nog lite nytt i både Paris och Rom.

Vi har fortfarande inte repat oss från den icke existerande sömnen i helgen och har varit rätt sega hela dagen. Vi har kollat på repriser, läst en massa tidningar, kollat utbildningar m.m medan regnet har öst ner utanför fönstret. Imorgon ska vi dock ta tag i dagen och åka ut till IKEA och handla falukorv, köttbullar och tunnbröd, får se om jag stöter på nån gammal kollega. Nu ska vi fira att min syster tagit sitt körkort idag med lite glass. Grattis igen Ida. Och tack farmor och farfar för den goda påskpåsen!

Har nästan lite ångest för att vi inte levererat några bilder på nästan två dagar, vilket i och för sig är lite sjukt. Tänk att vi fotar en massa varje dag, tur att det är så himla kul. Det är dock riktigt mycket roligare om det är fint väder. Men imorgon bilr det bilder, vi ses då! Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: karin

Hur lång är du, Hanna?

Du är vacker!

2009-04-07 @ 23:36:42
URL: http://peckisch.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni verkar ha det hur underbart som helst! Undrar hur det kommer sig att ni bor i Frankike? Jobb? Är nämligen väldigt instresserad själv att att åka till Frankrike efter studenten nu och bo där ett tag :)

Kram Malin

2009-04-08 @ 09:11:09
URL: http://mhjohansson.blogg.se/
Postat av: sara

heeej heej, har en fråga vart kommer dina svarta typ nitade sandaler ifrån? skulle vare jätte snällt om man fick ett svar :)

2009-04-08 @ 11:26:18
Postat av: Hanna-svar

hejsan!

Karin; jag är 174, tack så mycket!

Malin; Under kategorin frågor och svar hittar du svar på en massa frågor om frankrike, balnd annat de ovan. Kram!

Sara; sandalerna kommer från det franska märket promode och finns nog tyvärr bara att få tag i här i Frankrike. Jag fick tag i de sista i Montpellier.

Ha det så bra!

2009-04-08 @ 12:34:07
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0