själv

Idag är jag ensam hemma, John har åkt iväg till Biarritz där han med sina lagkamrater ska spela ännu en match i franskacupen.Nästa vecka ska jag upp en nivå i franska kursen, fick som sagt ny klass i måndags och det är alldeles för lätt, fick jobba med en tjej idag som yra omkring i orden som en höna men som absolut påsod sig ha rätt, vi skulle skriva ett föredrag tillsammans om hur vi bör rädda jorden och hur man ska göra för att vara mer miljövänlig, jag försökte verkligen vara trevlig, jag brukar aldrig ha svårt för folk, alla är vi olika men till slut gick det inte att hålla minen uppe så jag körde på mitt eget och visst var det jag som hade rätt, sånt är skönt. Så direkt efter lektionen gick jag och bad om att bli förflyttad till en högre nivå, man måste ju ha lite utmaning. Så på måndag blir det ny klass igen. Kul!

John åkte vid 12 och kommer inte hem förrän mitt i natten, så jag har idag bara varit hemma, gjort läxorna, ätit lite lunch, skrivit lite mail och börjat på mitt franska CV, men nu ska jag slita mig från datorn för jag ska springa in till grannen (gymmet som ligger vägg i vägg) där det blir 3 pass, ett med armar och ben, ett för mage och lår och ett tredje för kondition.

jag har fått muskler, och enlig bilden även en puckelrygg? konstigt.

min lite tråkiga lunch, det är inte kul att laga mat alldeles själv..

Nu måste jag sticka!


Kommentarer
Postat av: Markus

Nej Hanna jag vet det suger och laga mat själv. Det är ingen som märker om man äter gröt eller fläskfilé. Men det finns bra saker me. Man blir ju oftast mätt!

2008-10-21 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0