Promenad i Montpellier

Atsiken vad fint väder det är idag, jag trodde det skulle va kyligt men jag höll nästan på att svettas ihjäl i mina jeans och min vindjacka och allt jag hade på mig. Nu ska jag klämma i mig en banan sen blir det träning, lunch, dusch och sen ska jag cykla in till stan och sätta mig någonstans och läsa. Hoppas ni alla har en trevlig lördag! Har nån bra förslag på middag till ikväll? Anne du kan rösta på mig här, ja alla andra som vill det också så klart! Jag har nämligen lagt upp ännu en bild på dinstil-tävlingen på http://dinstil.feber.se/
Kolla vilken fin stad vi befinner oss i

centrum i centrum, Place de la Comédie

perfekta platser för att bara sitta och kolla på folk

lördagsmarknaden

jag fick göra som man alltid gjorde när man var liten och varm, binda jackan runt magen

jag älskar alla palmer som finns runt om i stan, det känns så exotiskt

baksidan av den stora gallerian Polygone

den här delen av staden heter Antigone och är väldigt speciell, det är en lång esplanad med stora mäktiga byggnader, jag gillar den men vissa tycker det ser hemskt ut.



mäktiga byggnader


Kommentarer
Postat av: ami

var med och tävla om en luella tshirt på min blogg nu!

2008-10-25 @ 17:06:15
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Lina

Ohh! Vad härligt ni har det. Du är en jättebra förebild för alla. :D Jsg tycker det är jättekul att du laddar upp bilder man kan rösta på, du har dessutom väldigt eller JÄTTEfina outfits. Ladda gärna upp fler man kan rösta på :)

2008-10-25 @ 17:40:12
Postat av: avundsjuk bella

Hanna, det här är till dig. du måste vara världens lyckligaste tjej. din pojkvän är eftertraktad kan jag lova, hade jag chansen hade jag knyckt honom illa kvickt. han är en keeper. jag avundar dig! john är nog en av världens snyggaste män! promise!

2009-04-07 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0