otur i shopping

Sverige. Blev inte mycket shoppat på väla, ha kollat på nätet i frankrike men sen när man kommer hit är allt slut. Inga julklappar blev det heller. Min syster Ida däremot fyndade en skinnjacka. Vi har precis ätit familjepizza. Det var hemskt gott, har ju inte ätit det sen i somras, gillar inte pizzorna i frankrike bara med en massa olika ostar.

John är på julfest med laget ikväll, hoppas han har det roligt han kanske lägger upp några bilder här i morgon? Jag ska själv snart gå och lägga mig i mitt gamla rum, var helt yr imorse när jag vaknade trodde jag var i Montpellier så allt blev fel men efter några sekunder kom jag på vart jag var. Sov så gott allihop! Imorgon sticker jag till Helsingborg för att träffa min kära vän Melanie, vi ska strosa runt i stan och ha det trevligt, får se om jag har bättre shoppinglycka där.

hittade denna svartvita leopardsjal i en fransk butik för 3,50 euro! bra fynd!

Ida har ett par jätte snygga Mcboots från dinsko

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0