frågor och svar

Vi har fått ett par frågor som vi tänkte svara på:
Postat av: Malin

Vilken fin blogg ni har och vad kul ni verkar ha det! Har suttit och läst, blivit inspirerad, vill åka utomlands och ha sommar! Hur länge ska ni stanna och hur klara ni er ekonomiskt? Kul att ni skriver så ofta och bjuder på fina bilder! /Malin

2008-12-06 @ 12:06:52
Hej Malin! Vad kul att vi inspirerar! Vi stannar fram till våren april-maj ungefär, John tjänar en slant på hockey men vi jobbade och var riktigt sparsamma hela förra året bara för att åka iväg och se Frankrike och testa att leva i ett annat land, sen är vi rätt sparsamma här med, lagar mat själva osv.. tack så mycket! /Hanna
Postat av: C

Roligt att se era fina bilder!
Kommer titta in då och då nu när jag upptäckt er..
En liten önskan bara, kan ni inte bli bättre på att berätta var kläderna ni bär är i från?
Framför allt måste (!) jag få veta var Johns skinnjacka är i från...
/En modeintresserad fd hockeyspelare

2008-12-06 @ 19:12:26
Hej C! Tack så mycket. Vi lägger upp dagens med köpställen varje dag, du hittar det under kategorier och outfits-John och outfits-Hanna, Hanna är dock lite duktigare på att uppdatera än jag men jag ska ta tag i det. Angående min jacka så är den inte i skinn utan riktigt tunnt "plast"-tyg, kommer från all saints / London, ha de! /John
Postat av: Sandra

Du har så mycket fina bilder!! Vad är det för kamera du har?!

2008-12-07 @ 13:29:30
Tack Sandra! Jag älskar min kamera, fick den i födelsedagspresent, den heter Nikon coolpix P80, ingen systemkamera men bättre än en vanlig digitalkamera och den väger inte så mycket heller, kan jag verkligen rekomendera! /Hanna
Postat av: Linn
Ohh, riktig fin knut, kan du skriva hur du gör den så bra ha det bra sålänge :)
2008-12-07 @ 19:00:26
Hejsan Linn! Det är enkelt, hög tofs, tupperar hästsvansen och sen fäster jag den runt totten med hårnålar. Klart! /Hanna
Postat av:

Hej! Jag undrar var hm trend finns, jag bor i skåne så dom finns kanske här i trakterna? ;P

2008-12-07 @ 19:04:29
Hej! Hm trend finns i Malmö, både på HM:et som ligger nära Åhléns City och det HM:et  som ligger inne i en liten galleria lite längre ner på den stora "gågatan". Första hm finns hm trend avdelningen direkt till höger om ingången, och på andra hm:et ligger hm trend på ovanvåningen längst ut mot fönsterna, så var det i sommras i alla fall. Blev lite rörigt, hoppas det går att förstå någorlunda.
Till Lina och Linda:
Jag shoppar helst på weekday, monki, hm trend, topshop, urban outfitters, second hand och myiga små butiker. Jag använder cliniques tre-stegs-serie för rengöring, id bare minerals foundation och bronzing puder samt mascara diorshow från dior.

Vi har ju fått en massa nya läsare, ni kanske undrar lite om oss eller ja va vet vi, vad som.  Om ni har några frågor är det bara att ställa dem i kommentarsfältet så ska vi göra vårt bästa för att svara på dem! Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Dannie

Hej, har ni någon bilddagbok?

2008-12-08 @ 13:49:45
Postat av: johnohanna

nej, tyvärr

2008-12-08 @ 16:43:11
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0