en massa gott


det var vad vi handlade på IKEA idag. Sen gick vi utanför och satte oss vid en vägg och fikade. Visst har här varit fint väder innan men idag fick vi riktiga vårkänslor, solen brände riktigt skönt. Nu ska vi göra bakpotatis, kött och kärleks-sås. Vi firar ju att det är lördag idag, så ikväll ska vi ut och festa! Trevlig onsdagskväll på er!





våra spårvagnar är så fina med en massa blommor på

dom skulle behöva tvätta fönsterna på dem bara


vi var förbi ishallen för att kolla om brevet som mamma skickat kommit, men icke sa nicke
fy fasen va där luktade!

Aller! Aller! Montpellier!





vi blev sugna på allt så vi bunkrade upp lite, delicatobollarna blev utvalda till dagens fika

gott!

väldigt skönt och totalt vindstilla


farlig dörr


dom river för fullt på vår gata, bra att de vattna så att det inte dammar så mycket.
Nu: mat! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Hanna och Jonn. Ida Tengvall här. Jag har hört många lovord om denna blogg men har först nu kollat in den. Helt helt underbar. Jag vet inte vart jag ska börja, eller vilken bild jag ska kommentera. Alla bilder är så fina och ni är så SJUKT snygga.I Love. fortsätt att blogga. Kanske vi ses till sommaren,kommer hem?! Jag gör. Kram Ida

2009-01-28 @ 18:16:26
URL: http://therooibos.blogg.se/
Postat av: Ida

Förlåt, John med h skulle det va..

2009-01-28 @ 18:18:29
Postat av: LISE - egendesignade kläder till försäljning

mysiga bilder :)





kram.

2009-01-28 @ 18:33:43
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej!

Undrar om de har lösgodis eller svenskt godis i påsar på ikea utomlands?

Kram på er och vad skönt att solen lyser på er! Själv drar jag mig till kallare trakter snart.. brr!

2009-01-28 @ 19:45:03
Postat av: Maria

Hej hej!

Undrar om de har lösgodis eller svenskt godis i påsar på ikea utomlands?

Kram på er och vad skönt att solen lyser på er! Själv drar jag mig till kallare trakter snart.. brr!

2009-01-28 @ 19:45:31
Postat av: Nadja

Ni verkar ha ett underbart liv tillsammans. Men jag undrar, tröttnar ni aldrig på att umgås så mycket tillsammans?

2009-01-28 @ 20:03:26
Postat av: hanna

Hejsan!

Ida; Va kul att du gillar vår blogg! Kollade in på din med. Du ser ut att ha det härligt i London, jag blev lite nyfiken på utbildningen du går får fråga dig lite om den i sommar, vi kommer hem i slutet av maj tror vi. Ha det så bra så ses vi! Kram Hanna och John

Maria; Vi har inte sett något lösgodis på våran IKEA bara godis i påsar så som ahlgrens bilar, minikexchoklad, bridge och ibland fiskar.

Nadja; Vi har inte gjort det än i alla fall =) vi blir kanske lite trötta på varandra ibland och bråkar lite men sen är det lika kul igen, John är inte bara min pojkvän utan även min bästa kompis och jag vet att han känner likadant.

2009-01-28 @ 20:52:42
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: Passepartout

älskar dina strumpbyxor, de var superfina.

2009-01-29 @ 08:09:59
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: ElinAlexi

Åh, vilken fin outfit du har Hanna! =)

2009-01-29 @ 10:46:34
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: kokosflinga

Det ser underbart härligt ut med sol! Här är det bara grått, grått.. :) Fina strumpbyxor!

2009-01-29 @ 11:12:35
URL: http://kokosflinga.blogg.se/
Postat av: Angelique

härliga bilder! ser att du bor i montepellier, jag ska också flytta dit snart! är det bra där?

2009-02-13 @ 18:45:08
URL: http://angeliquejohner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0