godmorgon!

När jag var tomte så fick jag en present som tack. Mamma i familjen som jag gick hos, Ina, är frisör och väldigt generös och jag fick ett kit, innehållande shampoo, inpackning, hårlotion och shock concentrate från Lakmé. En speciell hårvårdsserie för att motverka håravfall. Jag tappar nämligen jätte mycket hår nu på vintern, varje gång jag borstar föjler det med en massa hårstrå. Så därför passade det mig jätte bra, vill få både långt och tjockt hår, tror inte det kommer börja växa mer än innan men det kanske stannar kvar.

Så nu har jag börjat med den här kuren som ska hålla på i 6-9 veckor. Men det tar sån tid. Shampoot ska man massera in i 2-3 minuter, inpackningen ska va i i 5, powershotsen som man droppar i hårbotten ska masseras in i 2-3 minuter och lotionen likså. Än vet jag ju inte om den gör någon nytta men det luktar gott och är väl värt ett försök. Tack snälla Ina. 
 
nu har John gjort frukost och sen får vi se vad dagen erbjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0