storm

Jag trotsade vädret och tog en runda ner till stan. Fick lägga ner paraplyet efter några sekunder för det blåser storm, men det regnade bara lite smått som tur var. Var inne på ZARA och kollade om dom hade fått in något vårnytt. Sen kollade jag runt i lite franska butiker och hittade väldens fynd kan knappt fatta det själv. Lägger upp en bild lite senare så ska ni få se. Har kommit innanför dörren och tror jag stannar här nu, riktigt skitväder är det ute.

såhär ser jag ut idag

tänk vad fin en trist vägg kan bli med lite färg, jag hittar nya saker varje gång


provade de här fina men osköna pumpsen på ZARA

och den här klänningen som såg betydligt finare ut på galgen än på.
Nu ska jag laga korv och makaroner. Ciao!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej Hanna! Vill bara säga att jag älskar din stil, jag får jätte mycket inspiration från dig! Jag undrar vart du har fått det där snygga svart/vita batic linnet ifrån?:) Tack för svar!:D

2009-03-11 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0