skor

Jag hittade ett par skor på rean på ZARA igår, ett par som jag blev kär i i september men då var de för dyra och sen dess har jag inte sett dem, men igår så, ett par 38, nersänkta till 49 euro istället för 99. Jättefina, men det kändes inte rätt, inte hundra, så jag struntade i dem, får se om jag ångrar mig, men jag tror inte det, brukar alltid gå på magkänsla och det slår sällan fel. Är dock i behov av vår och sommarskor eftersom jag i samband med fuktskadan fick slänga 5 par skor, hemskt tråkigt faktiskt.


fina


+ ett par svarta gladiatorsandaler som jag inte hittar på bild, paret längst ner till vänster från ZARA sörjer jag mest, dom var favoriter.
RIP kära skor.

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

fan vad trist att behöva slänga skor som man tycker om. skulle bli så jäkla förbannad om det hände mig. ytligt kanske, men är det kära ägodelar så är det ju?

2009-01-17 @ 22:49:02
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag köpte de skorna i London inför nyår och har inte ångrat mig. Älskar dem. Inte minst för att de går att hotta till en strikt kostym med så väl som till festklänningen. Köp!

2009-01-18 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0