toblerone+crepé=sant


Här har ni oss en fredag som denna, vi har haft väldigt en väldigt trevlig eftermiddag med lite klädkikande och tobleronecrépe. Och jag har köpt finfina knappar så imorgon när John har bortamatch och försvinner i nästan ett dygn ska jag bland annat sysselsätta mig med att sy på nya knappar på min fina trench. Nu ska vi snart äta, vi sket i det där med "nytt recept" vi blev nämligen extremt sugna på tacos. Sen får vi se vad klockan blir, kanske tar vi ett glas vin någonstans eller så stannar vi hemma och äter ett megastort choklad. Adios amigos!


vi har blivit små klätterapor



jag hittade en orkesterkavaj men den var inte perfekt


sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer halsbanden ifrån? Kram J.

2009-01-18 @ 12:50:30
Postat av: Hanna

Hej J! Halsbandet kommer från mq, du hittar alla köpställen under kategorin outfits-hanna!

2009-01-19 @ 21:43:49
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0