tidsoptimister

Det är vad vi är, båda två. Därför kommer vi ofta försent. Inte för att vi är försenade och vaknat sent utan mer för att vi tror att allt ska gå så snabbt och att vi hinner med en massa på kort tid. Så när vi gick ner till stan vid två för att kopiera mitt CV och Johns CV som han skrivit under förmiddagen så tänkte vi att vi hade all tid i världen. Vi kollade i lite affärer där det var rea, sen gick vi bort till studentområdet där det är billigast att kopiera. Och vad hittar vi där om inte tre underbara secondhandbutiker på rad. Där fanns en massa godbitar, massa märken till svinbra priser. Man hade kunnat gå runt där i evigheter. Jag hittade en jeansskjorta från Ralph Lauren, som jag köpte. John hittade en kavaj från Burberry men den var tyvärr lite bred och sen hittade jag dom perfekta levis 501 som jag ska klippa av till shorts, som jag har letat efter överallt. Men eftersom dom inte tog kort vi var tvungna att ha lite pengar att kopiera för så fick jag lägga undan dem också får jag springa och köpa dem i morgon.

Men i alla fall, när vi nu hade kopierat upp alla CV;na satt oss på tramen mot området där det finns en hel gata med bara företag liknande manpower så hade alla stängt. Så vi får ta det i morgon istället. Har skjutit upp så mycket till imorgon nu så det blir att gå upp tidigt. Jag håller tummarna på att jag är frisk i morgon dock, hade ont i halsen när jag vaknade och underdagen har det bara blivit värre. Så ingen träning ikväll heller. Men på måndag, då så. John är dock frisk och har precis stuckit till träningen. Jag ska snart göra lite panbiff och stekt lök med potatis och brunsås så det är klart när han kommer hem. Gott!






en krock, ingen ovanlig syn i bildårarnas land


vi delade en pain aux chocolate idag, den va god

ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra

tränar du mkt eller är du sådär naturligt smal? :) vad brukar du träna?

älskar er blogg!

2009-01-08 @ 21:11:31
Postat av: Hanna

Hejsan, nää jag vet inte. Jag har det nog i generna lite men visst tränar jag. Ibland mer ibland mindre. Förr tränade jag innebandy och dans nu blir det step, styrketräning och löpning. Men tack!

2009-01-09 @ 00:02:46
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0