panflöjt

Sitter här nyduschad och trött i kroppen efter två hårda pass och känner att jag kanske kommer få lite träningsvärk imorgon, har skurit upp lite morot som jag knaprar på. Men nu ska jag sätta igång lite panflöjtsmusik och laga mat, idag äter vi kycklinggryta och ris.Jag är lite kär i panflöjt, det låter så fint, ett tag när jag gick i skolan väckte mamma mig och Ida genom att sätta på panflöjtsmusik på nedervåningen (heter det så?) fantastisk väckaklocka, man vaknade sakta sakta och sen var man pigg och redo för en ny dag. 

 Imorgon är det fredag, vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

oj, vilken härlig väckning! panflöjtsmusik är fantastiskt fint. har själv två skivor här hemma som är köpta av en som stod på gatan och spelade. verkligen avslappnande!

2009-01-15 @ 23:33:57
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0