kass dag

Ibland blir det inte som man tänkt sig, skulle gå upp tidigt idag och få en massa gjort men vi somnade om efter klockan ringt vid 8 vaknade vid 11, sen helt plötsligt var klockan tre och då åkte vi iväg med tramen för att John skulle göra ett kontoutdrag i en annan del av staden eftersom bankenskontor och uttagningsautomat inne i stan är under renovering. Men när vi efter en bit med tram och promenad kommer fram är ju såklart papperna slut och banken har stängt. Men det var rätt kul ändå, den delen av stan har vi ju aldrig sett innan, inget ont som inte har något gott med sig, eller hur? Sen handlade vi och lagade snitzel och potatis till middag, hur gott som helst. Ikväll blir det idrottsgalan på svt play. Glad måndag!


en fin stadsdel Charles de Gaulle


ooiiaaiioo



jädrarns


Kommentarer
Postat av: MALIN

JAG VILL OCKSÅ vara så snygg som du är Hanna och jag vill också ha en sådan snygg pojkvän som du har! Ni är det vackraste paret jag sett och jag älskar verkligen att följa er blogg. Ni gör mina dagar och jag önskar er allt gott :)

2009-01-19 @ 20:10:22
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Giulia

Haha, åh era bilder är alltid lika sköna och härliga!



Kramar,

Giulia

2009-01-19 @ 22:17:22
URL: http://giuliaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0