friday

Skiftande väder idag, solen värmde gott och det var blå himmel vid ett när jag åkte för att möta upp John, tyckte det var konstigt att han var så försenad tills jag kom på att det var jag som var en timme tidig så jag åkte tillbaka in till stan och snabbt blev det molnigt och började blåsa. Vid två åkte jag tillbaka till place Carnot igen. De är helt sjukt att där ligger över 20 rekryteringsföretag på en gata. Tyvärr fick jag bara lämna mitt CV i två av dem eftersom de flesta vände sig till electriker eller rörmokare, eller till byggen där de tog imot Johns CV men inga tjejers. Så det gick väl sådär. Men nu blir det hotell och resturanger istället, och det kryllar det av här. Känns dock som fransmännen också har svårt att hitta jobb i dessa lågkonjunkturstider, men vi får se vi kanske tar en kurs i att dreja, det finns ju en massa saker att göra. 

Efter alla rektyteringsfirmorna stack vi in till stan för att köpa jeansen och sen fikade vi.Och nu har vi precis sprungit hem i regnet, så vi är både hungriga och trötta. Ska steka potatis, ryggbiff och bearnaisesås och sen blir det en lugnt kväll. Trevlig fredag på er! 




vi gick till lidl och köpte lion för att tröstäta lite

lite nere

vi drack smarrigt chokladkaffe

vi hade hela caféet för oss själva, nähä nu blir det mat! Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer din julklapp väska Hanna som är från John?

2009-01-09 @ 20:55:59
Postat av: Hanna

den är ifrån asos

2009-01-19 @ 21:57:43
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0