själv

John stack iväg 5.20 i morse, bortamatch i Paris ikväll. Han har lovat att skriva ett litet matchreferat i morgon. Så idag är det bara jag här. Har precis ätit frukost, idag tog det emot lite. Dom har ju bara rostmackor och baguetter i det här landet, så det har jag redan blivit trött på för länge sen, nu äter jag flingor och wasaknäckebröd (som faktiskt tillsammans med pågens skorpor verkar vara en storsäljare här nere, har hittat chokladflarn från gillebagarn också i en affär) och det är ju gott men nu börjar jag bli trött på de med. Skulle så gärna sätta tänderna i en fralla med prickikorv eller leverpastej och sen en skål fil med russin och banan, det hade varit så himlans gott.

Det regnar här igen, vad har hänt med vårt underbara rivieraväder? Kände för att ta en lång promenad men nu vet jag inte, ska försöka sy in ett par jeans, går det att göra förhand (mamma, kerstin)? Jag ska nog ta och prova i alla fall. Och sen ska jag rensa klart bland alla fotona på min lilla bildöverlastade laptop. Ikväll vet jag inte, kanske ska höra med Juliette vad hon har för planer, eller så blir det kanske ett The Hills marathon, själv, ensam, men det kan ju faktiskt vara lite skönt ibland. Ni är lite sådär på att skriva kommentarer, har ju hur många läsare som helst men det  är bara några få som kommenterar, kommentera mera! Det är så kul att veta lite om vilka ni är som förljer vårt franska liv? Vad ska alla ni ha för er idag? skriv!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej!

Har ju kommenterat några gånger men är en 21 årig tjej som älskar er blogg! Ska snart själv flytta utomlands ett halvår på min utlandstermin så idag blir det massa mys med pojkvännen och sedan middag i göteborg med tjejkompisarna på kvällen!

Ha en bra dag!

2009-01-24 @ 12:25:57
Postat av: ida

hola. check out mitt nya inlägg.. jag börjar bli duktig!:P

2009-01-24 @ 13:02:54
URL: http://idacharlott.blogg.se/
Postat av: Julia

Någongång har jag lyckats kommentera! Men älskar er blogg, era vackra bilder man blir hur sugen som helst på att upptäcka frankrike!



Själv är jag en 18 årig tjej som tar studenten till våren. Vad som händer sen vet jag inte riktigt.

Ikväll blir det tjejmiddag och massa mys!

Hoppas du får en bra kväll! :)

kramar

2009-01-24 @ 13:14:54
Postat av: Sofi

Hej :) Jag hittade hit via Minoutfit.se och fastnade för alla fina bilder :) Själv är jag 22år och bor och jobbar i England, så det är lite kul att följa andra "utlandssvenskar" haha. Keep up the good work :)

2009-01-24 @ 15:58:41
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com
Postat av: Moa

Jaa när man ser er blogg får man ångest för att man bor i Sverige ?! hallåå, jag ska SÅ flytta till Paris när jag blir 18 (3 år dit). Du och John är så fina tillsammans, och jag läser er blogg varje dag!

2009-01-24 @ 17:25:26
Postat av: Julia

Hej! Jag älskar eran blogg och läser den varje dag. Det skulle vara jätte kul om du kunde skriva vart dina kläder kommer ifrån, för dom är så himla snygga. Verkligen en insperation!

2009-01-25 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0