efter regn kommer solsken


det sprack upp efter några timmar av ösregn så vi tog oss ut i solen, skulle fika på det svenska caféet hemma, bara för kanelbullarnas skull, men där var konstigt nog stängt och vi eftersom vi bara var ute efter kanelbullar så stuntade vi i fika och gick och handlade till vår lilla fredagssupé. Det blir enchiladas, fredagar blir ju gärna lite mexikanska här hemma på rue chaptal. Ikväll ska vi nog ner till stan för ett glas vin om det vill sig, nää nu får jag hjälpa till med maten. Ha en fortsatt trevlig fredag!




solglasögonen kommer från ZARA


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hanna (O John)!

Hoppas inte jag är jobbig nu, men om du har en stund över skulle du kunna ta ett kort på din Bata-väska och maila den till mig? Vill gärna maila dem och fråga om den finns att köpa, tycker den är riktigt snygg och lagom stor till skolan! Säg gärna till om du inte kan se min mail, och jag måste bara säga att er blogg är den bästa!

2009-01-24 @ 02:41:53
Postat av: Helene

Dere har en fantastisk stil og blogg!

2009-01-26 @ 21:02:25
URL: http://helenesunde.blogg.no
Postat av: Lisa

Men herregud va ni två är snygga!!

Jag vände precis datorn till min kille så han fick se va fina kläder ni har! Han höll med!!

Kanske fånig grej att säga bara så här, men jag hade blivit glad.

NI är helt enkelt skitsnygga!

2009-01-26 @ 22:25:22
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0