aerobic-tanten

Vi tog lite sovmorgon i morse, sen vid halv tolv stack John till hockey och jag drog till gymmet, sprang lite först och sen var det bodypass, och på det passet på fredagar är där alltid en väldigt speciell dam som är med. Hon är kläd helt i rosa och lila med svettband runt huvudet och kläder á la 80-tals-aecobic. Hon kan alla rörelser utantill och överdriver dem så mycket att det ibland är svårt att inte dra lite på smilebanden. Hon är så himla härlig. Jag blir så glad varje gång jag ser henne. 


Nu har jag precis hoppat ur duschen och sen när John kommer hem ska vi ta och göra lite lunch, hade tänkt lämna lite mer CV och ta en fredagsfika i stan i eftermiddag, men just nu ösregnar det, så vi får se. Hej så länge!

P.S jag fick ett jätte roligt mail innan, kanske inte blir någonting alls så jag kan inte säga vad det är men just nu är jag så glad så det räcker för en hel månad!


Kommentarer
Postat av: Lars Morbror

var tränar du någon stans på ålderdomshemmet

2009-01-23 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0