förmiddagskaffe


Godlördag gott folk! Har haft en mysig förmiddag i solen på Comedie med lite kaffe och te innan. Nu har John stuckit iväg på bortamatch mot Valance som ligger relativt nära Montpellier så han kommer hem redan lite senare ikväll. När John hade stuckit iväg med tramen gick jag och kollade i lite butiker, och i samma skoaffär som jag hittade indianskorna hittade jag ett par klackar liknande diorparet som Sarah Jessica Parker har i Sex and the City filmen. För 19 euro, tror kanske att det blir ett köp en vacker dag. Nu ska jag försöka ta reda på om jag på något vis kan se melodifestivalen. Vet att det går att lyssna på den på P4 men det är ju så mycket roligare med bild. Jag håller er uppdaterade!




Comedie



precis efter detta foto tog jag en klunk och brände tungan, det är så obehagligt, fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Mamma Marianne

2009-02-07 @ 15:27:22
URL: http://idacharlott.blogg.se/
Postat av: Mamma Marianne

Ska hälsa från Pernilla. Hon ska spela på Niks i kväll kl.22.00 Hon hälsa och gratta till jobbet. Vi kom hem lite sent var på Banhof after work. Kul pappa blev kompis med han som uppträdde. Alla va nästan i vår ålder. Sakanar er så. Kram

2009-02-07 @ 15:31:45
Postat av: Mamma Marianne

Ska hälsa från Pernilla. Hon ska spela på Niks i kväll kl.22.00 Hon hälsa och gratta till jobbet. Vi kom hem lite sent var på Banhof after work. Kul pappa blev kompis med han som uppträdde. Alla va nästan i vår ålder. Sakanar er så. Kram

2009-02-07 @ 15:31:49
Postat av: L

Hur mkt är 19 euro i svenska kronor? :P

2009-02-07 @ 16:57:15
Postat av: Lotta

Hej hej

Kul att se så mycket fina bilder. Jag har just flyttat till Frankrike, Troyes och försöker också hitta ett sätt att se melodifestivalen. Så om du kommer på ett sätt får du gärna skriva ut det=) Annars finns ju som sagt P4 i nödfall.

2009-02-07 @ 17:06:23
URL: http://lottakristina.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilken härlig blogg ni har! Hittade den av en slump på minoutfit.se då jag kände igen bakgrunden på en bild. Bodde nämligen i Montpellier som utbytesstudent höstterminen 2007 och läste ekonomi så det är kul att se bilder och följa ert liv där! (Sen visade det sig dessutom att min kompis från Ängelholm som jag pluggar med här i Göteborg visste vem du och din familj är, Hanna. Världen är liten! )

2009-02-07 @ 17:30:43
Postat av: rebecca

Hej! Jag undrar vart du köpt skorna du har på dig? Helt underbara! Riktigt bra blogg måste jag också tillägga! Ni är så snygga!

2009-02-07 @ 20:21:47
URL: http://rebeccapehrsson.blogspot.com
Postat av: emma

är ni modeller?:) snygga är ni iaf;D

2009-02-09 @ 13:48:16
Postat av: Leonita & Egzona

Vart har dU, Hanna, köpt byxorna?

2009-02-09 @ 19:04:02
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Elin

Måste bara börja att tala om att jag avgudar din stil. Älskar! Måste bara höra, du skrev om ett par jäätebilliga skor i Paris vell? jag ska åka dit igen i maj, undrar bara vad affären heter? skulle vara jättesnällt om du svara! :)

Måste bara fråga, är du svensk? hur kom det säg att du flytta till Frankrike? Blev så inspirerad att flytta när jag gått ut skolan, har läst franska i 4 år nu och mer blir det. Peppad!

Tack på förhand!

2009-02-09 @ 19:04:53
URL: http://heloeliin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0